voorbereidingen Nw Zeeland - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Elske&Hannie Schut - WaarBenJij.nu voorbereidingen Nw Zeeland - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Elske&Hannie Schut - WaarBenJij.nu

voorbereidingen Nw Zeeland

Door: hannie

Blijf op de hoogte en volg Elske&Hannie

28 November 2014 | Nederland, Rotterdam

Vandaag maar eens deze site ingesteld en vast wat inkopen gedaan om mee te nemen naar Jesse en Liedeke. Lekkere kaas....

  • 28 November 2014 - 15:29

    Elma Olink-Zwart:

    Leuk om op de hoogte te blijven van jullie rondreis.
    Veel voorpret en plezierige reis gewenst
    met mooie foto's Hannie..

    lieve groet
    elma

  • 28 November 2014 - 16:24

    Theo Van Munnen:

    Geniet van al het moois dat jullie ongetwijfeld tegenkomen!

  • 28 November 2014 - 16:55

    Nelleke:

    ik volg jullie graag!

  • 28 November 2014 - 17:50

    Liz Wittkampf:

    Goeie reis!!!!!!!!!!!!!!

  • 28 November 2014 - 18:11

    Ria Baseliers:

    Ben heel benieuwd naar jullie belevenissen! En zoals je weet, heb ik tijdens mijn "huisarrest" ernstig behoefte aan afleiding. Sterkte met de dubbele jetlag! Lieve groet, Ria

  • 28 November 2014 - 18:19

    Leon:

    We gaan jullie volgen!

  • 28 November 2014 - 19:11

    Dochter:

    Leuk mams! Geef mn broer maar weer een knuffel! Xxx

  • 29 November 2014 - 09:52

    Toos :

    Hele fijne reis, geniet van alle mooie dingen die jullie gaan tegenkomen.

  • 29 November 2014 - 15:19

    Elly Schagen:

    leuk, graag reis ik met jullie mee, digitaal dan.
    leuk zo nu en dan een verslagje en foto.s, heerlijk.
    alvast bedankt

    Heb ik mij dan aangemeld door dit berichtje ??? ben een beetje digibeet.
    een hele goeie en spannende reis.

  • 30 November 2014 - 01:28

    Mariët:

    Leuk om jullie bijzondere reis te volgen.
    Geniet van de voorbereidingen en ik wens jullie een goede reis.

    Groetjes
    Mariët

  • 30 November 2014 - 10:48

    Herma Zegwaard-Vos:

    Eeen heel mooie reis gewenst!
    Leo en Herma

  • 30 November 2014 - 13:39

    Else Van Gelderen:

    We wensen jullie een hele fijne en inspirerende reis!!
    En we volgen jullie graag.

    Willem Jan en Else

  • 01 December 2014 - 13:11

    Jacques:

    Saai, maar waar: hele goede reis! gr. Jacques

  • 08 December 2014 - 22:11

    Josephine:

    Elske, ik wens je een fijn begin van jullie avontuurlijke reis. Dat wens ik Hannie ook, al ken ik haar nog niet. Gedurende jullie verslagjes gaat dat zeker gebeuren. Josephine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elske&Hannie

Actief sinds 23 Nov. 2014
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 10972

Voorgaande reizen:

10 December 2014 - 03 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: